Powstały trzy nowe marki samochodów: Nissbaru, Toyazda i Volksubishi. Niezwykłe, dwukolorowe modele aut dostępne są tylko dla nieostrożnych kierowców.
Kreacje prezentujące nowe modele można było oglądać w sierpniu br. na billboardach umieszczonych przy skrzyżowaniach w Hawkes Bay w Nowej Zelandii. Każda z nich jest fotografią samochodu „złożonego” z dwóch innych: Nissana i Subaru, Toyoty i Mazdy, Volkswagena i Mitsubishi. Tylko z wraków po wypadkach mogą powstać takie niepokojące połączenia i przed nimi ostrzegała kampania Road Safe Hawkes Bay wykonana przez agencję Ogilvy: „Available for careless drivers, at all intersections” („Dostępne dla nieostrożnego kierowcy, na wszystkich skrzyżowaniach”).
K. Zawadzka
————————————————————————
KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Fotomontaże przedstawiają makabryczną wizualizację skutku nieostrożnej jazdy. Skraksowane pojazdy stanowią dominantę kompozycyjną. Wypełniają większą część kadru.
Połączenie dwóch odrębnych nazw marek samochodów tworzy nową, nieco surrealistyczną jakość. Całość utrzymana w stonowanej metalicznej kolorystyce połączona z jednoelementowym krojem pisma.
Koncept, neologizmy w haśle oraz realistyczna ekspresja są dużym plusem tej kreacji. Nieciekawy układ typograficzny działa na wizualną niekorzyść kampanii.
Żaneta Strawiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy