logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Powrót do człowieczeństwa
08.01.2009
Tematy: Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Obronność i bezpieczeństwo, Pomoc społeczna, Walka z przemocą

Powrót do człowieczeństwa



Nagi, apatyczny i pozbawiony kobiecości manekin leży bez ruchu wpatrzony w jedno miejsce. Miękki koc staje się na reklamie agencji Memac Ogilvy & Mather metaforą ciepła i zrozumienia, którego kobieta potrzebuje, by wrócić do życia z poczuciem bezpieczeństwa i ze zdolnością do pogodzenia się z traumatyczną przeszłością.

Organizacja Dar Al Amal (Dom Nadziei) ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich zajmująca się pomocą wobec kobiet, które stały sie ofiarami przemocy seksualnej, poprzez kampanię "Help her feel human again" zwraca się do potencjalnych darczyńców o wsparcie finansowe, a także do świadków przemocy by zgłaszali takie przypadki do niej.

Zgwałcona kobieta doświadcza najczęściej zawstydzenia, upokorzenia i bezsilności, może być całkowicie spokojna i sprawiać wrażenie nieobecnej, tak jakby cała sytuacja wydarzyła się innej osobie pokrzywdzonej. Obie reakcje są naturalne i wynikają z szoku po zgwałceniu.



Nazwa kampanii:
Help her feel human again
Czas:
2009.1.3 - 2009.1.19
Nadawca:
Dar Al Amal
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Memac Ogilvy & Mather
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, świadkowie przemocy wobec kobiet
Hasło kampani:
Help her feel human again. Dar Al Amal shelter for abused women.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek