Powrót do człowieczeństwa
Nagi, apatyczny i pozbawiony kobiecości manekin leży bez ruchu wpatrzony w jedno miejsce. Miękki koc staje się na reklamie agencji Memac Ogilvy & Mather metaforą ciepła i zrozumienia, którego kobieta potrzebuje, by wrócić do życia z poczuciem bezpieczeństwa i ze zdolnością do pogodzenia się z traumatyczną przeszłością.
Organizacja Dar Al Amal (Dom Nadziei) ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich zajmująca się pomocą wobec kobiet, które stały sie ofiarami przemocy seksualnej, poprzez kampanię "Help her feel human again" zwraca się do potencjalnych darczyńców o wsparcie finansowe, a także do świadków przemocy by zgłaszali takie przypadki do niej.
Zgwałcona kobieta doświadcza najczęściej zawstydzenia, upokorzenia i bezsilności, może być całkowicie spokojna i sprawiać wrażenie nieobecnej, tak jakby cała sytuacja wydarzyła się innej osobie pokrzywdzonej. Obie reakcje są naturalne i wynikają z szoku po zgwałceniu.
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem