logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  02.07.2013

Poważne rozmowy i tajemnicze treningi

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Na boisku, w ogrodzie i przy stole chłopiec zapamiętale trenuje zaskakującą w pierwszej chwili czynność. Następnie wygrywa wyścig – o to, kto pierwszy zapnie pasy w samochodzie.

Kampania społeczna "Klub Pancernika klika w fotelikach" zapoczątkowana została w 2005 r. Przez osiem lat funkcjonowania akcji zachęcono opiekunów do używania fotelików samochodowych w czasie przewożenia małych dzieci. Sytuacja komplikuje się jednak biorąc pod uwagę ich nieco starszych kolegów i koleżanki. Badania wskazują, że wśród dzieci w wieku pomiędzy 9 a 12 rokiem życia odsetek korzystających z urządzeń zabezpieczających (fotelików, siedzisk) jest wyraźnie niższy. Z tego względu podjęto decyzję
o skierowaniu komunikacji do dzieci starszych i ich rodziców oraz o odświeżeniu kreacji spotów.

W kampanii, która będzie miała swoje dwie odsłony – jedną na początku wakacji, drugą zaś pod koniec sierpnia, tuż przed powrotem dzieci do szkoły – wykorzystane zostaną równocześnie dwa spoty. Pierwszy z nich, Trening czyni mistrza, skierowany jest do młodych odbiorców. Opowiada on historię ośmiolatka, który doskonale zdaje sobie sprawę z konieczności zapinania pasów. Towarzyszem jego podróży samochodem jest znany dzieciom Pancernik Gustaw. Sympatyczny zwierzak cieszy się, że lata jego nauki przyniosły skutek. Młody pasażer traktuje bezpieczną jazdę jako rzecz naturalną, a samo zapinanie pasów jest dla niego zabawą. Drugi spot, Poważna rozmowa, którego motywem przewodnim jest temat rozmowy „o poważnych sprawach” dorosłego z dzieckiem przeznaczony jest dla rodziców i opiekunów.

Powtarzanie znanej od lat formuły bajkowej nie byłoby efektywne komunikacyjne. Odbiorcy dotychczasowych spotów zdążyli już z nich wyrosnąć, a ponadto wiemy, że do młodszych dzieci można również dotrzeć z treściami przygotowanymi dla starszych kolegów – mówi Jan Prószyński, Strategy & Communications Manager w FKS. Kampania przeprowadzona latem ma przypomnieć wszystkim o bezpieczeństwie na drodze w czasie, gdy szczególnie często całe rodziny wybierają się wspólnie w dłuższe wyprawy samochodowe.

Pomysłodawcą i realizatorem działań komunikacyjnych od początku funkcjonowania Klubu Pancernika jest Fabryka Komunikacji Społecznej. Fabryka stworzyła kreację i wyprodukowała dwa nowe spoty kampanii. W ramach trzyletniego kontraktu odpowiada również za działania PR.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Klub pancernika klika w fotelikach
Czas:
2013.7.1 - 2013.9.1
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Instytut Transportu Samochodowego
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, dzieci w wieku 9-12 lat





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek