logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  09.05.2017

10 kampanii społecznych nagrodzonych w Cannes

Your browser does not support the video tag.
5 / 9
  

Reshma została oblana kwasem przez, jak podają media, męża jej siostry, z którym tamta pozostawała w separacji, oraz jego kolegów. Rodzina twierdzi, że została ona ofiarą ze względu na jej urodę i popularność. Działacze organizacji Make Love No Scars, która przygotowała kampanię, zaliczają ataki kwasem do przemocy ze względu na płeć, a w ich opinii częstość takich ataków odzwierciedla panującą w Indiach nierówność społeczną.

Mimo blizn, które pozostały na twarzy dziewczyny, wystąpiła przed kamerą pokazując triki dotyczące makijażu.W spocie dziewczyna mówi na koniec, że w indyjskich sklepach kwas można kupić równie łatwo jak czerwoną pomadkę. Reshma wystąpiła w trzech filmikach z poradami urodowymi, które można zobaczyć na kanale YouTube, jednak zawsze przekazuje informację o powszechnej dostępności kwasu i skutkach jakie za tym idą – czyli coraz większej ilości ofiar ataków z użyciem tego środka.

Kampania otrzymała Glass Lion – jest to nagroda za prace bezpośrednio lub pośrednio przeciwdziałające nierówności płci. Przygotowała ją indyjska Ogilvy&Mather.








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek