Fundacja Alivia przygotowała kolejną odsłonę swojej kampanii fundraisingowej. Najpierw opublikowano spot, ukazujący sceny wojny z rakiem przy użyciu amunicji symbolizującej pieniądze. Teraz można też kupić tarcze strzeleckie z wizerunkami raka-potwora przygotowanymi przez 10 polskich artystów po to, by dosłownie i w przenośni wycelować w raka i pomóc go pokonać. Dochód ze sprzedaży tarcz, które dostępne są w sklepach on-line oraz stacjonarnych, zasila konto Fundacji.
Wydatki na nierefundowane w Polsce terapie onkologiczne mogą wynosić nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Są to kwoty niemożliwe do udźwignięcia dla większości polskich rodzin
– dlatego wielu pacjentów nie ma do nich dostępu. Z ograniczeniami w dostępie do leczenia jest powiązana niska skuteczność leczenia raka w naszym kraju – po 5 latach z grupy 150 tys. chorych statystycznie w Polsce przeżyje niespełna 70 tys. osób, choć́ współczesna wiedza medyczna pozwala uratować́ co najmniej 100 tys. – mówi Agata Polińska, Prezes Fundacji Alivia.
Kampania „Weź raka na cel” przygotowana przez agencję Saatchi&Saatchi ma na celu zaangażowanie jak największej liczby osób do aktywnej walki z rakiem oraz zmiany wizerunku pacjentów onkologicznych, postrzeganych często z perspektywy ofiary. Fundacja przedstawia ich jako codziennie zmagających się z przeciwnikiem wojowników.
Na potrzeby akcji wyprodukowano tarcze strzelnicze i podjęto współpracę ze strzelnicami. Celując do specjalnie przygotowanych tarcz wspiera się walkę z prawdziwym wrogiem, gdyż dochód z ich sprzedaży zasila konto Fundacji. Autorskie wizje raka-potwora, które znajdują się na tarczach strzelniczych, zaprojektowali polscy ilustratorzy. W akcję zaangażowali się pro bono (według kolejności z plakatu poglądowego) Daniel Baum, Anna Dudek, Alek „Lis Kula” Morawski, Monika Nikodem, Kasia Kruszewska, Przemysław „Trust” Truściński, Łukasz Poller, Rafał Nagiecki, Michał Murawski, Ernesto Gonzales.
Tarcze można kupić na współpracujących w ramach kampanii strzelnicach PMShooters i Cover
w Warszawie, strzelnicy Sekcji Strzeleckiej Legii w Warszawie i Rembertowie oraz na Strzelnicy VIP
w Olsztynie a także online na militaria.pl. oraz stacjonarnie w ich sklepach.
Więcej o kampanii można przeczytać tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS