logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Potwór, którego hodujemy
28.11.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Bangladesz, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci

Potwór, którego hodujemy



Ignorowanie problemu, jakim są nieprzetworzone odpady plastikowe, nie sprawi, że te w magiczny sposób znikną. Wręcz przeciwnie – każdy dzień zwłoki to hodowanie potwora, który prędzej czy później nas zniszczy.

Zanieczyszczenie plastikiem szczególnie mocno dotyka Bangladesz. Co w połączeniu z brakiem edukacji w zakresie recyklingu wydaje się być dla tego kraju podwójnym zagrożeniem. Circular, firma zajmująca się przetwarzaniem odpadów, postanowiła ukazać rosnące zagrożenie w najprostszy a zarazem najbardziej dosadny z możliwych sposób: na potrzeby kampanii zaprojektowano potwora przypominającego tyranozaura, w całości ulepionego z plastikowych odpadów, który powoli odwraca się w kierunku widza. Moment, gdy jego wzrok padnie na nas, jest tylko kwestią czasu.

outdoor recycling Ekologia i środowisko konsumpcjonizm plastik konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji recykling print digital sortowanie plastiku integrated Bangladesz


Nazwa kampanii:
Act To Avoid
Czas:
2022.5
Nadawca:
Circular
Media:
integrated (print, digital, social media, outdoor)
Wykonawca:
CarrotComm Limited, Dhaka, Bangladesh





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek