logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Potencjał w inności
19.02.2010
Tematy: Kreacje / printy

Potencjał w inności



W ramach programu „National Advocate for People with Disabilities” („Narodowe Rzecznictwo Ludzi Niepełnosprawnych”) na zlecenie Health & Disability Advocates („Rzecznicy Zdrowia i Niepełnosprawności”), agencja Wirestone przygotowała w lutym br. kampanię „Think Beyond the Label” („Myśl Pozaetykietowo”), która ma na celu nakłonienie pracodawców do zmiany myślenia na temat osób niepełnosprawnych i do porzucenia schematycznego poglądu na temat takich pracowników.

Na trzech plakatach, które mają obalić funkcjonujące stereotypy na temat „normalności”, przedstawiono trzy różne zdrowe osoby, które zachowują się nietypowo – mogą: 1) mówić inaczej (Jargon Prone – Mówiący Gwarą), 2) wyglądać inaczej (Pattern Deficient – Ubrany w niedopasowany strój) oraz 3) poruszać się inaczej (Rythm Impaired – O Zaburzonym Rytmie). Wszystkie są wartościowe i cenne dla organizacji, w której pracują.

Hasła dopasowano do „odstających od normy” pracowników wzywając jednocześnie przedsiębiorców do zaprzestania schematycznego oceniania, jak przystało na prawdziwego szefa i lidera: „Dominic’s passion for work translates to the whole team. Sometimes it’s the only thing that translates. Be a leader. Think beyond the label” („Pasja Dominika do pracy przekłada się na całą drużynę. Czasami jest to jedyna rzecz, która się przekłada. Bądź liderem. Myśl pozaetykietowo”); „People speak highly of Tina around the office. Even if her outfits tend to drown out the conversation. Be a visionary. Think beyond the label” (O Tinie mówi się bardzo dobrze w firmie. Nawet, kiedy jej stroje zagłuszają konwersacje. Bądź wizjonerem. Myśl pozaetykietowo); „Bob’s victories at the office are legendary. Too bad his 'victory dance’ isn’t a little less legendary. Innovate. Think beyond the label” (Zwycięstwa Boba są legendarne w biurze. Szkoda, że jego „zwycięski taniec” nie jest trochę mniej legendarny. Wprowadź innowacje. Myśl pozaetykietowo).

Wsparciem dla myślenia zgodnie z duchem współczesności i pozbycia się zabobonów może być broszura „5 Mitów i Faktów” na temat niepełnosprawnych pracowników, dostępna na stronie kampanii thinkbeyondthelabel.com
M. Radziejowska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek