W ramach programu „National Advocate for People with Disabilities” („Narodowe Rzecznictwo Ludzi Niepełnosprawnych”) na zlecenie Health & Disability Advocates („Rzecznicy Zdrowia i Niepełnosprawności”), agencja Wirestone przygotowała w lutym br. kampanię „Think Beyond the Label” („Myśl Pozaetykietowo”), która ma na celu nakłonienie pracodawców do zmiany myślenia na temat osób niepełnosprawnych i do porzucenia schematycznego poglądu na temat takich pracowników.
Na trzech plakatach, które mają obalić funkcjonujące stereotypy na temat „normalności”, przedstawiono trzy różne zdrowe osoby, które zachowują się nietypowo – mogą: 1) mówić inaczej (Jargon Prone – Mówiący Gwarą), 2) wyglądać inaczej (Pattern Deficient – Ubrany w niedopasowany strój) oraz 3) poruszać się inaczej (Rythm Impaired – O Zaburzonym Rytmie). Wszystkie są wartościowe i cenne dla organizacji, w której pracują.
Hasła dopasowano do „odstających od normy” pracowników wzywając jednocześnie przedsiębiorców do zaprzestania schematycznego oceniania, jak przystało na prawdziwego szefa i lidera: „Dominic’s passion for work translates to the whole team. Sometimes it’s the only thing that translates. Be a leader. Think beyond the label” („Pasja Dominika do pracy przekłada się na całą drużynę. Czasami jest to jedyna rzecz, która się przekłada. Bądź liderem. Myśl pozaetykietowo”); „People speak highly of Tina around the office. Even if her outfits tend to drown out the conversation. Be a visionary. Think beyond the label” (O Tinie mówi się bardzo dobrze w firmie. Nawet, kiedy jej stroje zagłuszają konwersacje. Bądź wizjonerem. Myśl pozaetykietowo); „Bob’s victories at the office are legendary. Too bad his 'victory dance’ isn’t a little less legendary. Innovate. Think beyond the label” (Zwycięstwa Boba są legendarne w biurze. Szkoda, że jego „zwycięski taniec” nie jest trochę mniej legendarny. Wprowadź innowacje. Myśl pozaetykietowo).
Wsparciem dla myślenia zgodnie z duchem współczesności i pozbycia się zabobonów może być broszura „5 Mitów i Faktów” na temat niepełnosprawnych pracowników, dostępna na stronie kampanii thinkbeyondthelabel.com
M. Radziejowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy