Pospieszna miłość
W 1998 roku rozpoczął się cykl kampanii na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci pod hasłem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą". Organizacja nie poniosła żadnych kosztów związanych z promocją, ponieważ wszystkie prace związane z jej przygotowaniem i realizacją, od przygotowania reklam po udostępnienie nośników i czasu antenowego, odbyły się bezpłatnie. Bez wątpienia motywacją do tego był fakt, iż hospicjum zajmuje się opieką paliatywną nad dziećmi. W terminalnym okresie choroby oferuje im wszechstronną opiekę. Polega ona na głównie na leczeniu objawowym – uśmierzaniu bólu i innych objawów, oraz wsparciu psychologicznym zarówno chorego, jak i jego rodziny, również po jego śmierci.
Nie bez powodu kampanię organizowano co roku przez 5 lat w okresie bożonarodzeniowym. To czas wzmożonej wrażliwości i gotowości do pomagania potrzebującym. W okresie przepełnionym radością plakaty przedstawiające smutne dziecięce twarze przypominają o tym, że nie wszyscy szczęśliwie spędzą święta. Ważną cechą przygotowywanych na rzecz hospicjum kampanii jest konsekwencja w ich tworzeniu oraz kreowaniu wizerunku instytucji. Wielu na widok plakatu o ciemnej kolorystyce, z czarno-białym zdjęciem dzieci oraz z cytatem ks. Jana Twardowskiego przychodzi na myśl od razu właśnie ta organizacja. Według badań przygotowanych przez Demoskop znajomość hospicjum co roku wzrastała.
K.Kuczkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.03.2025
Dokument „Przechwycone” na ekranach polskich kin
-
16.03.2025
Czy spłacamy swoje długi?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom