logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  24.07.2011

Pora na bezpiecznego pomidora



W ostatni piątek, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi zainaugurował kampanię społeczno – edukacyjną pt. „BezpieczneWarzywa.pl” pod hasłem: „Polskie warzywa i owoce są bezpieczne i smaczne”. Jej głównym narzędziem jest strona internetowa. Inicjatywa ma na celu odbudowanie zaufania do polskich warzyw i owoców po epidemii wywołanej werotoksycznym szczepem Escherichia coli w Niemczech.

W 2010 r. statystyczny Polak spożył średnio niewiele ponad 41 kg owoców i ich przetworów – o 8 kg mniej niż w roku 2002. Nie lepiej przedstawia się konsumpcja warzyw i ich przetworów. W zeszłym roku jedna osoba spożyła ich ok. 59 kg, podczas gdy w 2002 r. – ponad 64 kg.

Na stronie bezpiecznewarzywa.pl można znaleźć informacje na temat bezpieczeństwa i jakości handlowej warzyw i owoców, zasady dotyczące spożywania świeżych produktów, aktualne informacje dotyczące bezpieczeństwa i jakości warzyw i owoców.

Częścią kampanii BezpieczneWarzywa.pl jest akcja promocyjna „Pora na pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Kampanię zainaugurował happening, który miał miejsce 22 lipca w Warszawie przed budynkiem Centralnej Biblioteki Rolniczej. W trakcie wydarzenia wypuszczonych zostało tysiąc czerwonych balonów symbolizujących pomidory – znak rozpoznawczy kampanii.

Kolejne happeningi promujące polskie warzywa i owoce odbędą się podczas imprez plenerowych Lata z Radiem w:

  • Krynicy Zdrój – 30 lipca
  • Gnieźnie – 6 sierpnia
  • Mielnie – 13 sierpnia
  • Szczytnie – 27 sierpnia
  • Koninie – 3 września

Ostatni happening zaplanowano w Spale – 25 września, podczas Dożynek Prezydenckich.

 

 



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek