Poniedziałek o empatii, Gonera o konsumpcjonizmie
Jacek Poniedziałek, Robert Gonera, Maria Pakulnis, Ilona Ostrowska i Łukasz Simlat wystąpili w etiudach filmowych, skierowanych do młodzieży. Opieką reżyserską objął je Bartosz Konopka.
Kampania „Oglądam, czuję, myślę – młodzi w kinie” realizowana jest na zlecenie i przy współpracy ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty. Podstawą kampanii jest raport z badań przeprowadzonych na ogólnopolskiej grupie nastolatków w wieku 15-19 lat. Badano wpływ kina na kształtowanie postaw i emocji młodych widzów ze szczególnym uwzględnieniem pięciu obszarów: tożsamości, empatii, wielokulturowości, konsumpcjonizmu oraz buntu. Tematy te stały się motywami przewodnimi kampanii oraz inspiracją do stworzenia filmów. Celem kampanii jest pokazanie, że kontakt z ambitnym, nieszablonowym kinem to jeden z najważniejszych sposobów kształtowania osobowości, światopoglądu, wrażliwości młodych ludzi.
W kampanię zaangażował się również reżyser Krzysztof Zanussi – przyjaciel programu edukacyjnego Filmoteka Szkolna Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, prowadzonego od 2001 w 40 miastach w Polsce. Kolejna edycja rusza w październiku. Go Culture jest autorem koncepcji kampanii, raportu oraz etiud filmowych. Agencja opracowała raport i materiały na podstawie wyników badania, zrealizowała filmy z udziałem gwiazd oraz odpowiada za realizację kampanii we współpracy z mediami, blogerami oraz młodzieżą. Kampania potrwa do października 2013, a jej ważnym elementem jest videoblog: ogladamczujemysle.blogspot.com. Spoty będą emitowane podczas festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty w kinie goszczącym wydarzenie oraz w dziale kulturalnym serwisu Onet.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów