logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pomóżmy (nie)dorosłym, by wciąż mogli pomagać. 
13.04.2018
Tematy: Kampanie

Pomóżmy (nie)dorosłym, by wciąż mogli pomagać. 



Czasami dziecięca radość i beztroska gdzieś się zapodzieją i wtedy potrzeba dorosłego, który przyniesie je dziecku z powrotem. Na szczęście są na tym świecie tacy dorośli – kilkoro z nich tworzy Fundację „Bajkowa Fabryka Nadziei”i każdego dnia przynoszą radość dzieciom przebywającym w szpitalach. O tej gubiącej się czasami beztrosce dzieci, o dorosłych, którzy jej pilnują i o tym, że i oni – dorośli – potrzebują wsparcia jest spot zrealizowany dla Fundacji dzięki zaangażowaniu agencji reklamowej PZL, studia animacji i postprodukcji Human Ark oraz studia nagraniowego Halo Productions oraz aktora Piotra Fronczewskiego. Pomóżmy (nie)dorosłym, by mogli pomagać.

Głównym celem Fundacji jest dawanie nadziei i radości chorym dzieciom i ich rodzicom. „Staramy się robić wszystko co w naszej mocy, aby odnajdywać nowe drogi pomocy w tak trudnej sytuacji, jaką jest choroba – czytamy na oficjalnej stronie www.bajkowa.eu – Życie ciężko chorych małych pacjentów jest nieustanną walką o każdy następny dzień. Niestety większość z tych dni jest podporządkowana chorobie i pełna cierpienia. My jako fundacja Bajkowa Fabryka Nadziei pragniemy sprawić, aby wśród tych wielu smutnych dni znalazły się również takie wyjątkowe, w których nie pamięta się o chorobie i codziennych troskach.”

Przygotowany spot podkreśla działania Fundacji, a za jego sprawą twórcy i przedstawiciele Fundacji apelują o wspieranie ich działań.

„Drodzy wszyscy Dorośli – dbajmy o beztroskę dzieci, bo z radosnego, szczęśliwego dzieciństwa wyrastają szczęśliwi ludzie. A jeżeli jakiś dorosły właśnie rozlicza PIT, to śmiało może rozważyć przekazanie 1% Fundacji „Bajkowa Fabryka Nadziei”, bo oni wyczarują z tego radość dla niejednego dziecka”

Informacje o szczegółowych działaniach Fundacji oraz realizowanych projektach znajdują się na oficjalnej stronie.

„Mamy mnóstwo nowych pomysłów i zapału do działania. Cały czas tworzymy nowe projekty, aby dzieci, które znalazły się na oddziałach onkologicznych z powodu ciężkiej choroby miały również okazję poznać smak beztroskiego dzieciństwa, którego okrutny los chce je pozbawić.”

Opublikowany przez Fundacja "Bajkowa Fabryka Nadziei" 12 kwietnia 2018

Fundacji „Bajkowa Fabryka Nadziei” fundraising HumanArk







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek