logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pomorze dla niesłyszących
03.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Marketing regionalny, Walka z wykluczeniem społecznym

Pomorze dla niesłyszących

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Nietypowa kampania opowiadająca językiem migowym o najciekawszych miejscach województwa pomorskiego.

Krzysztof Ostanówko otrzymał specjalne wyróżnienie za kampanię „Inna Droga” w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2010. Jedną z nagród otrzymanych w konkursie była kamera. Nowy sprzęt zaowocował kolejną akcją mającą na celu podniesienie komfortu życia osób niesłyszących.

Stowarzyszenie "Cała Polska Miga", którego prezesem jest Ostanówko zrealizowało na zlecenie Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej serię filmów dla osób niesłyszących, przedstawiających najważniejsze atrakcje województwa pomorskiego.
2% ludzi ma uszkodzony słuch, PROT postanowił ułatwić dostęp do informacji również tej grupie turystów. Filmy zrealizowane zostały z pomocą osoby posługującej się językiem migowym. Na początek przedstawione zostało Trójmiasto, Malbork, pas nadmorski oraz Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku. 

– To początek naszej współpracy ze Stowarzyszeniem "Cała Polska Miga", jednak jeżeli filmy będą cieszyć się zainteresowaniem będziemy poważnie myśleć o kolejnych odcinkach zapraszających do pozostałych atrakcji Pomorskiego – komentuje Wojciech Kreft- Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Akcja wspiera działalność Stowarzyszenia i ma na celu walkę ze stereotypami, których jak zapewniają przedstawiciele Stowarzyszenia nie brakuje.
Stowarzyszenie "Cała Polska miga" zajmuje się promocją nauki polskiego języka migowego oraz kultury głuchych. W osiągnięciu tego celu pomagają znane osoby z pierwszych stron gazet: Jurek Owsiak, Cezary Pazura, Robert Makłowicz, Maria Kaczyńska, Kazik Staszewski, Piotr Adamczyk, Agata Buzek, Grzegorz Markowski i wiele innych. Wyżej wymienione osoby, we wcześniejszym projekcie Stowarzyszenia zamigały krótki zwrot po to aby zachęcić swoich fanów do poznania świata ciszy. Oprócz wykorzystywania wizerunku znanych osób Stowarzyszenie organizuje różne spotkania w szkołach z dziećmi i młodzieżą.
– Cieszymy się że Pomorze zauważyło potrzebę dotarcia do osób niesłyszących. Mamy nadzieję, że również inne regiony poczują potrzebę udostępnienia informacji o atrakcyjności turystycznej tej wcale nie małej grupie turystów – dodaje Krzysztof Ostanówko.



Nazwa kampanii:
Odkrywamy Pomorskie
Czas:
2011.8.29
Nadawca:
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
Media:
Internet
Wykonawca:
Stowarzyszenie "Cała Polska Miga"
Adresaci:
Osoby niesłyszące





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek