logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pomoc w powstaniu
19.05.2009
Tematy: Kampanie, Francja, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Wolontariat

Pomoc w powstaniu

Your browser does not support the video tag.


Już 150 lat wolontariusze pomagają innym stanąć na nogi. Z okazji urodzin francuskiego Czerwonego Krzyża organizacja prowadzi kampanię przedstawiającą pracę wolontariuszy. Film „L’homme est fait pour rester debout” (Człowiek został stworzony po to, aby stać) zrealizowała agencja TBWA Map. Hasło odwołuje się do głównego celu organizacji – walki o godność człowieka.

Wolontariusze organizacji niosą pomoc na wojnie, na terenach dotkniętych wielkim głodem, w więzieniach; pomagają niepełnosprawnym, interweniują w przypadku katastrof – te wszystkie sytuacje zostały w pomysłowy sposób zaprezentowane w spocie reklamowym. Film pokazuje jak 50.000 wolontariuszy i 16.000 pracowników Czerwonego Krzyża odpowiada na współczesne potrzeby niesienia pomocy.

Głównym celem spotu było zaprezentowanie wszystkich humanitarnych ‘bitew’ stoczonych przez Czerwony krzyż w ciągu ostatnich 150 lat. Kampania ma uświadomić odbiorcom konieczność działań globalnych i długofalowych, wzmocnić wizerunek organizacji i zachęcić do działań wolontariackich.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
L’homme est fait pour rester debout
Czas:
2009.5.14 - 2009.5.31
Nadawca:
Croix- Rouge Française
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
TBWA Map
Adresaci:
Społeczeństwo francuskie
Hasło kampani:
L’homme est fait pour rester debout (Człowiek został stworzony po to, aby stać)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek