Pomoc w powstaniu
Już 150 lat wolontariusze pomagają innym stanąć na nogi. Z okazji urodzin francuskiego Czerwonego Krzyża organizacja prowadzi kampanię przedstawiającą pracę wolontariuszy. Film „L’homme est fait pour rester debout” (Człowiek został stworzony po to, aby stać) zrealizowała agencja TBWA Map. Hasło odwołuje się do głównego celu organizacji – walki o godność człowieka.
Wolontariusze organizacji niosą pomoc na wojnie, na terenach dotkniętych wielkim głodem, w więzieniach; pomagają niepełnosprawnym, interweniują w przypadku katastrof – te wszystkie sytuacje zostały w pomysłowy sposób zaprezentowane w spocie reklamowym. Film pokazuje jak 50.000 wolontariuszy i 16.000 pracowników Czerwonego Krzyża odpowiada na współczesne potrzeby niesienia pomocy.
Głównym celem spotu było zaprezentowanie wszystkich humanitarnych ‘bitew’ stoczonych przez Czerwony krzyż w ciągu ostatnich 150 lat. Kampania ma uświadomić odbiorcom konieczność działań globalnych i długofalowych, wzmocnić wizerunek organizacji i zachęcić do działań wolontariackich.
M. Kryńska
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy