logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  24.11.2013

Pomnik przy stole



Młody piłkarz na boisku spogląda na ojca, który nie zajmuje się kibicowaniem, ale patrzy w zamyśleniu przed siebie. W salonie staruszka siedzi w fotelu obok weterana, dla którego zatrzymał się czas. Chłopczyk, mający przy kuchennym stole zacząć odrabiać lekcje, spogląda na ojca pogrążonego w myślach. Zamiast zająć się codziennym życiem i czerpać radość z chwil spędzonych z rodziną, weterani ciągle przeżywają w milczeniu to, czego doświadczyli podczas wojny. Na każdym z plakatów weterani są przedstawieni jako statuy z brązu. Statuy, które stawia się bohaterom. Ale weterani przedstawieni na plakatach tak jak statuy są zimni i nieruchomi. Myślami pogrążeni w przeszłości nie potrafią zająć się codziennymi sprawami. Ten stan wyczuwają też ich bliscy. Dla ludzi żyjący w otoczeniu weteranów konsekwencje wojny są ciągle dotkliwe. Przeszłość ciągle wpływa na ich codzienne życie.

Kreacja zlecona przez australijską organizację charytatywną Legacy nosi tytuł: „Game, Lounge, Kitchen” („Mecz, Salon, Kuchnia”). Hasło kampanii brzmi „For families of veterans, the battle goes on” („Dla rodzin weteranów walka toczy się dalej”). Legacy obejmuje opieką rodziny niepełnosprawnych weteranów i rodziny żołnierzy, którzy zginęli na wojnie, m.in. organizacja wspiera edukację i zapewnia obozy dla dzieci niepełnosprawnych weteranów i poległych żołnierzy. Na każdym z plakatów widnieje logo Legacy i zachęta do finansowego wsparcia działań organizacji. Kreacja została zrealizowana przez agencję reklamową Clemenger BBDO w Sydney.

Katarzyna Łabuś


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek