20 października rusza kampania pod hasłem „Poznajmy się z dobrej strony”, wspierająca projekt GEO-PL, finansowany przez Europejski Fundusz na rzecz integracji obywateli Państw Trzecich.
Celem GEO-PL jest integracja migrantów z Gruzji zamieszkujących w Polsce z polskim społeczeństwem poprzez przybliżenie Polakom kultury gruzińskiej oraz promocję wizerunku współczesnej Gruzji.
Głównym filarem projektu jest portal społecznościowy www.geo-pl.org, który pełnić będzie rolę „skrzynki kontaktowej“ zarówno pomiędzy Gruzinami w Polsce, jak i Polakami zainteresowanymi Gruzją. Będzie to narzędzie integracji polsko-gruzińskiej w postaci platformy komunikacyjnej między społecznościami gruzińską w Polsce, gruzińską w Gruzji oraz polską, zainteresowaną tematyką gruzińską.
Będzie to także miejsce spotkań artystów polskich i gruzińskich. Dzięki portalowi zyskają oni platformę do tworzenia wspólnych projektów artystycznych. Artyści, którzy do tej pory zgodzili się zaangażować w projekt, to fotografowie z Polski: Joanna Zastróżna, Tomek Albin, Michał Szlaga, Kuba Dąbrowski, Magdalena Bujak, Krzysztof Kowalski, Szymon Szcześniak, Przemek Pokrycki, Marek Mielnicki, Radek Polak, oraz z Gruzji: Katerina Bakheradze i Natela Grigalashvili.
Portal adresowany jest przede wszystkim do ludzi młodych: studentów gruzińskich w Polsce, studentów polskich oraz mieszanych małżeństw.
– Portal ma być miejscem spotkań współczesnych młodych ludzi z Gruzji i Polski. Jest to próba odejścia od wizerunku Gruzji folklorystycznej i ukazania innych, nowoczesnych obliczy tego kraju min. muzyki, sztuki, literatury. Nie oznacza to jednak, że całkowicie odżegnujemy się od uroków folkloru, który jest bardzo silnie zakorzeniony w świadomości Gruzinów, również tych młodego pokolenia – powiedział Radek Polak, pomysłodawca projektu GEO-PL.
Elementami kampanii „Poznajmy się z dobrej strony”, wpierającej projekt GEO-PL będą działania outdoorowe oraz działania PR.
Organizacją nadzorującą przebieg projektu jest Fundacja „Ocalenie”, partnerem głównym Georgian wine center sp. z o.o., partnerami projektu: Wojewoda Mazowiecki, AMS, Jet Line, ContraPunctum, Akadmia Fotografii, kaukaz.pl, a patronami medialnymi: Roxy FM, gazeta.pl, Exkluziv, Podróże, mmwarszawa.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS