logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
   ──────  10.11.2009

Polskie wycieraczki, polski spinacz

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Wycieraczki samochodowe i barwna fotografia, a także spinacz biurowy, zostały wynalezione przez Polaka. Wiele jest przełomowych wynalazków, które powstały w Polsce, niewielka jest tylko o tym wiedza. Pod hasłem "Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!" Ministerstwo Rozwoju Regionalnego od początku listopada prowadzi kampanię informacyjno-promocyjną Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 nawiązując do narodowych odkryć.

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych beneficjentów uzyskaniem dotacji z Programu Innowacyjna Gospodarka, skierowanego do innowatorów, wspierającego innowacje i wynalazki. Ma ona także upowszechniać informacje o Programie. Adresatami kampanii są zarówno potencjalni beneficjenci Programu (przedsiębiorcy, środowiska naukowe, instytucje otoczenia biznesu), jak i ogół społeczeństwa.

Działania kampanii są realizowane w radiu, telewizji, prasie, internecie oraz z zastosowaniem reklamy zewnętrznej. Kampania potrwa do końca grudnia br.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Dotacje na innowacje
Czas:
2009.11.2 - 2009.12.31
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Media:
Telewizja, radio, internet, prasa, billboardy
Wykonawca:
Kofeina
Adresaci:
Przedsiębiorcy, środowiska naukowe, instytucje otoczenia biznesu, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek