logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Polska pobiegła 616 razy
18.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Polska pobiegła 616 razy



W miniona sobotę i niedzielę odbył się weekend Polska Biega – w całym kraju zorganizowano 616 biegów, czyli o pięć więcej niż rok temu. Starty zainicjowały samorządy, szkoły, kluby i organizacje sportowe, zakłady karne, drużyny harcerskie, a także parafie i przedszkola.

Weekend 13-15 maja br. to była wielka promocja zdrowia i radości – jak to ujęła Katarzyna Bubienko, organizatorka biegu w Świebodzinie: „żeby życie lepiej smakowało”. To też odruch obywatelskiej inicjatywy. Sławomir Gembiak z wielkopolskiej Krobi, gdzie mieszka 4,5 tys. osób, a pobiegło 800 podsumował: „Jesteśmy przesiąknięci tą nowoczesnością, techniką, mediami, ale to nas od siebie oddziela. Polska Biega to jedna z nielicznych okazji, gdy całe rodziny mogą się z sobą pobawić, pobyć z sobą”.

Akcję Polska Biega organizuje od pięciu lat „Gazeta Wyborcza”. Kulminacyjny moment akcji – majowy weekend opiera się na pomyśle, by zachęcić jak najwięcej organizacji, instytucji i osób indywidulnych do organizowania „biegów dla każdego”. Wśród 616 organizatorów imprez w ramach weekendu Polska Biega 2011 były: 233 samorządy, 159 szkół, 142 organizacje sportowe i ośrodki sportu, 25 najróżniejszych stowarzyszeń, 21 osób prywatnych, 8 zakładów karnych, 8 firm, 5 drużyn harcerskich, 5 domów dziecka, 3 przedszkola, 2 świetlice środowiskowe, 2 parafie, 1 sanepid, 1 portal biegowy i 1 audycja radiowa. Najbardziej rozbieganymi województwami okazały się: mazowieckie – 70 biegów, śląskie – 67 biegów, wielkopolskie – 58 biegów, dolnośląskie – 52 biegów i pomorskie – 47 biegów.

Partnerzy główni akcji: Garnier i Powerade, partner sprzętowy: Adidas. Patroni medialni: Sport.pl i Radio TOK FM.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek