────── 11.03.2013
Polowanie na dotacje czas zacząć
Zgrabna paczuszka, a w niej pocisk, schowany w drewnianym pudełku, to zaproszenie na kolację, podczas której podawano miejscową dziczyznę.
Zostało wystosowane do wybranej grupy montrealskich Vipów, zapalonych myśliwych. „Hunt down Hunger” (Upoluj głód) – tym hasłem, ukrytym w naboju, organizatorzy zachęcają odbiorców do zarejestrowania się online na kolację. Podczas wydarzenia zbierane były fundusze na schronisko dla bezdomnych, prowadzonych przez L’Accueil Bonneau. Organizacja ta od prawie 136 lat pomaga ludziom potrzebującym w Montrealu.
Tego jednego wieczoru Acueill Bonneau „upolowała” ponad 65 tys. dolarów.
Anna Pieczykolan
Nazwa kampanii:
Bullet
Czas:
2012.11.22 - 2012.11.22
Nadawca:
L’Accueil Bonneau
Media:
Direct Message
Wykonawca:
BCP Montreal
Adresaci:
Lokalni notable, myśliwi
Hasło kampani:
This bullet could save lives (Ten pocisk może uratować życie)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki