Berlusconi adoruje kobiety, Mugabe przysypia podczas publicznego spotkania, półnagi
Putin jest na polowaniu, a tureccy politycy dosłownie szarpią się za wąsy. Cztery fotografie przedstawiają znanych polityków w nienajlepszym świetle. Wszyscy zajmują się nie tym, czym powinni w czasie pełnienia obowiązków służbowych to widok. Te znane już zdjęcia wykorzystują na nowo w swojej kampanii młodzi członkowie One young world.
Kampania przebiegająca pod hasłem „If the leaders don’t lead, we must lead” („Jeśli liderzy nie rządzą, my musimy rządzić”) zrealizowana została w grudniu 2011 r. i ma na celu aktywizowanie młodych ludzi i zaangażowanie ich w inicjatywy społeczne. Przygotowała ją agencja Euro RSCG na zlecenie One young world – powstałej w 2010 roku organizacji non-profit, skupiającej młodych działaczy społecznych z różnych regionów świata, którzy chcą wspólnie współpracować na rzecz globalnych zmian w zakresie najbardziej palących, współczesnych problemów społecznych.
K.Zawadzka
————————-
KOMENTARZ PROJEKTANTA GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Reklamy kampanii cechuje jasna i klarowna forma. Zdjęcia polityków są swoistym reportażem bez dosadnego komentarza. Prawy dolny róg konsekwentnie zajmuje czytelne logo akcji.
Borys Włoczkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”