logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  23.07.2013

Polak nagrodzony w konkursie dla młodych przedsiębiorców



Polscy uczniowie prowadzący miniprzedsiębiorstwa rywalizowali z zagraniczną konkurencją. W międzynarodowym konkursie do współzawodnictwa stanęło 35 zespołów z Europy. Mikołaj Folwarski, lider polskiego zespołu, otrzymał wyróżnienie „The Alumni Leadership Award”, które przyznawane jest za szczególne umiejętności przywódcze, wzorcową postawę, współpracę oraz entuzjazm. Gryfickie przedsiębiorstwo „Click&Find” reprezentowało Polskę w finale konkursu „Junior Achievement – Young Enterprise Europe Company of the Year 2013”, który odbył się 17-19 lipca w Londynie. 

Każda z drużyn przedstawiła swój pomysł na biznes. Jury programu, w skład którego weszli przedstawiciele największych pracodawców w Europie, przy ocenie brało pod uwagę atrakcyjność oferowanego produktu lub usługi, formę przeprowadzonej prezentacji na temat swojej oferty, jakość stoiska każdego z miniprzedsiębiorstw oraz odpowiedzi na pytania zadawane przez organizatorów.

„Click&Find” zaprezentowało działalność polegającą na produkcji i sprzedaży lokalizatora zagubionych przedmiotów. Oferowany produkt cechuje się zasięgiem do 40 metrów.

Uczestnikami konkursu są uczniowie szkół ponadgimnazjalnych. To oni, spośród 225 młodzieżowych miniprzedsiębiorstw działających w roku szkolnym 2012/2013, zostali wyłonieni do reprezentowania kraju w tej międzynarodowej inicjatywie.

Taką szansę umożliwia program nauczania w ramach edukacji ekonomicznej „Junior Achievement – Young Enterprise Europe Company of the Year”, skierowany do uczniów szkół średnich w całej Europie. Polska edycja realizowana jest przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości pod nazwą „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo”. Program ten opracowany został do przedmiotu ekonomia w praktyce.

W jego ramach uczniowie uczestniczą w grze edukacyjnej, w ramach której zakładają miniprzedsiębiorstwo i w czasie roku szkolnego (od września do kwietnia) prowadzą działalność na wzór spółki jawnej. Każdy z zespołów opracowuje pomysł na produkt lub usługę, które oferuje swoim klientom. Miniprzedsiębiorstwo dokumentuje działalność zgodnie z przepisami obowiązującymi dla prowadzenia działalności gospodarczej. Prowadząc działalność rywalizują z innymi miniprzedsiębiorstwami z całej Polski o miejsce w krajowym finale programu.

W polskim finale, który odbył się w dniach 11-12 kwietnia 2013 roku w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, udział wzięło 30 najlepszych miniprzedsiebiorstw. Jury, w skład którego wchodzili przedstawiciele świata biznesu, min. banku Citi Handlowy, wybrało najlepsze miniprzdsiębiorstwo, „Click&Find”. Jako zwycięzca polskiej edycji „Click&Find” zagwarantowało sobie udział w europejskim finale programu.

Realizacja zawodów finałowych była możliwa dzięki wsparciu Citi Foundation.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek