Imiona Alex i Andra, za sprawą płynącej krwi, stworzą integralną całość. Stanie się tak jednak tylko wtedy, gdy wystarczy płynu do przetoczenia. Splecione niczym barwny neon imiona tworzą trzecie imię – Alexandra. Czerwona ciecz przemieszcza się pomiędzy poszczególnymi literami na zasadzie naczyń połączonych. Wypełnia rurkę – nieodłączny element potrzebny do przeprowadzenia transfuzji. Do normalnego funkcjonowania ludzki organizm potrzebuje około pięciu litrów krwi.
Kampania Kolumbijskiego Czerwonego Krzyża ma nakłonić odbiorców do ofiarowania krwi. Hasło „One live saves another one” (Jedno życie ratuje kolejne) uzmysławia odbiorcom i potencjalnym dawcom, jak ważna jest idea krwiodawstwa i tworzenia banków krwi.
Największe zapotrzebowanie na krew ma miejsce w okresie wakacji. Na całym świecie liczba dawców jest wielokrotnie mniejsza, niż biorców. Dodatkowo Czerwony Krzyż przekonuje, że jednorazowe oddanie krwi może uratować życie nawet trzem osobom.
Kampania została wykonana przez agencję Leo Burnett z Bogoty.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu