Imiona Alex i Andra, za sprawą płynącej krwi, stworzą integralną całość. Stanie się tak jednak tylko wtedy, gdy wystarczy płynu do przetoczenia. Splecione niczym barwny neon imiona tworzą trzecie imię – Alexandra. Czerwona ciecz przemieszcza się pomiędzy poszczególnymi literami na zasadzie naczyń połączonych. Wypełnia rurkę – nieodłączny element potrzebny do przeprowadzenia transfuzji. Do normalnego funkcjonowania ludzki organizm potrzebuje około pięciu litrów krwi.
Kampania Kolumbijskiego Czerwonego Krzyża ma nakłonić odbiorców do ofiarowania krwi. Hasło „One live saves another one” (Jedno życie ratuje kolejne) uzmysławia odbiorcom i potencjalnym dawcom, jak ważna jest idea krwiodawstwa i tworzenia banków krwi.
Największe zapotrzebowanie na krew ma miejsce w okresie wakacji. Na całym świecie liczba dawców jest wielokrotnie mniejsza, niż biorców. Dodatkowo Czerwony Krzyż przekonuje, że jednorazowe oddanie krwi może uratować życie nawet trzem osobom.
Kampania została wykonana przez agencję Leo Burnett z Bogoty.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj