Latem 2013 roku TNS Polska zainaugurował projekt mający na celu przyjrzenie się komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej. Partnerem projektu jest Good Looking Studio.
Jak pokazuje badanie, Polacy cenią przestrzeń publiczną – ważne jest dla nich, aby ich miejscowość ładnie wyglądała (92%). Ponadto dwóch na trzech Polaków jest zdania, że reklamy na ulicach, w ich obecnym kształcie, bardziej zaśmiecają, niż upiększają krajobraz.
Całość raportu zostanie zaprezentowana 12 września. Kluczowe wyniki badania będzie można zobaczyć na raporcie badawczym w formie muralu przy ul. Solec 85 w Warszawie. Prezentacji wyników i odsłonięciu muralu będzie towarzyszyć multimedialna wizualizacja w przestrzeni publicznej (video mapping), która odbywać się będzie 12.09 w godz. 20:00 – 22:00.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia