Za ogromnymi przeszklonymi drzwiami rozciąga się widok na coś, co kiedyś zapewne było lasem. Teraz pozostały po nim jedynie ledwie wystające ponad powierzchnię ziemi pnie ściętych drzew: „What will it take to make you care about the environment?” ("Do czego musi dojść, żebyś zaczął troszczyć się o środowisko?") – retorycznie pyta organizacja Earth Day Canada.
Dość przeciętna kreacja ma zwrócić uwagę na destrukcyjną działalność człowieka w jego najbliższym otoczeniu oraz na fakt, że mówi się o niej rzadziej niż np. o wycieku ropy w Zatoce Meksykańskiej czy niszczeniu lasów tropikalnych. Bagatelizowanie problemu może mieć tymczasem katastrofalne skutki.
Kreację przygotowała agencja DDB z Toronto.
D. Wilk
Nazwa kampanii:
Clear-cut, oil spill
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Earth Day Canada
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
DDB (Toronto)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
What will it take to make you care about the environment? (Do czego musi dojść, żebyś zaczął troszczyć się o środowisko?)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki