Za ogromnymi przeszklonymi drzwiami rozciąga się widok na coś, co kiedyś zapewne było lasem. Teraz pozostały po nim jedynie ledwie wystające ponad powierzchnię ziemi pnie ściętych drzew: „What will it take to make you care about the environment?” ("Do czego musi dojść, żebyś zaczął troszczyć się o środowisko?") – retorycznie pyta organizacja Earth Day Canada.
Dość przeciętna kreacja ma zwrócić uwagę na destrukcyjną działalność człowieka w jego najbliższym otoczeniu oraz na fakt, że mówi się o niej rzadziej niż np. o wycieku ropy w Zatoce Meksykańskiej czy niszczeniu lasów tropikalnych. Bagatelizowanie problemu może mieć tymczasem katastrofalne skutki.
Kreację przygotowała agencja DDB z Toronto.
D. Wilk
Nazwa kampanii:
Clear-cut, oil spill
Czas:
2011.4.1 - 2011.4.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Earth Day Canada
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
DDB (Toronto)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
What will it take to make you care about the environment? (Do czego musi dojść, żebyś zaczął troszczyć się o środowisko?)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem