logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Pokój jak porcelana
29.01.2010
Tematy: Kreacje / printy

Pokój jak porcelana



Granat, nabój do karabinu maszynowego i pocisk moździerzowy to przedmioty, które powszechnie kojarzą się ze zniszczeniem. W kreacji Saatchi&Saatchi, wykonanej na zlecenie Organizacji Narodów Zjednoczonych w październiku 2006 roku, przedstawione zostały w zupełnie innym wydaniu. Kruche, misternie zdobione, powstałe z jednego z najdroższych materiałów na świecie mają symbolizować cienką granicę dzielącą pokój od wojny. Delikatne porcelanowe przedmioty opatrzone zostały ozdobnym napisem „Peace is fragile”. („Pokój jest kruchy”).

Kampania miała na celu uzmysłowienie odbiorcom jak kruchy jest pokój oraz jak skomplikowane i wymagające ostrożnych, przemyślanych działań, jest jego utrzymanie. Organizacja Narodów Zjednoczonych, której celem jest właśnie zapewnienie pokoju i bezpieczeństwa międzynarodowego, 24 października 2006 roku obchodziła 64. rocznicę powstania.

Kreacja została nagrodzona na Festiwalu w Cannes w 2006 roku.
M.Nowak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek