logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  14.04.2014

Pokochać starość

Your browser does not support the video tag.


Od niemowlaka, przez dzieciństwo, młodość, dojrzałość aż po starość. Spot przedstawia zmieniające się twarze w porządku chronologicznym, zależnie od wieku. Dzięki temu można zobaczyć, jak zmienia się człowiek w ciągu swojego życia. W tle rozbrzmiewa poemat o starości, mówiący o tym, że starość nie jest czymś gorszym. Wręcz przeciwnie – trzeba ją przyjąć i pokochać.

Wspomniany poemat to wiersz napisany przez brytyjskiego poetę Rogera McCough’a specjalnie na potrzeby kampanii. Odczytuje go w spocie znany brytyjski aktor – Christopher Lee. „There is no cure for ageing. Because ageing isn’t an illness, but a way of life” ("Nie ma lekarstwa na starzenie się. Ponieważ starzenie się nie jest chorobą, ale sposobem życia") czy „You are old. But valued still” ("Jesteś stary. Ale nadal wartościowy") – to fragmenty wiersza ukazujące jego główne przesłanie. Bowiem celem kampanii „Love Later Life” jest zwrócenie uwagi na panujące stereotypy dotyczące starości, jako czegoś gorszego, i niwelowanie ich. Na stronie organizacji można także zobaczyć wypowiedzi niektórych bohaterów spotu, m.in. 97-letniej Dorothy Start, 89-letniego Michaela Nelsona czy 102-letniego Fauja Singh’a, którzy dzieją się swoimi refleksjami i radzą, jak godnie i radośnie żyć na starość.

Wg informacji, podanych na stronie organizacji, w 2020 roku jedna na pięć osób w Wielkiej Brytanii będzie powyżej 65. roku życia. Pomysłodawcy przekonują, by przyjąć starość, jako coś naturalnego, a jednocześnie, by nie rezygnować z marzeń czy aktywnego życia. Inicjatorem kampanii jest organizacja Age UK, zajmująca się pomocą i wspieraniem osób starszych.

Agnieszka Kliks-Pudlik


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Love Later Life
Czas:
2014.3.19 - 2014.4.19
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Age UK
Media:
Telewizja, Internet
Wykonawca:
Karmarama
Adresaci:
Osoby dorosłe, ludzie starsi





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek