Tematy: Wydarzenia, Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Portugalia, Problemy społeczne, Ekologia i środowisko
Podwodne decyzje
Organizacja Groupo Marques znalazła prosty sposób na skłonienie ludzi do refleksji nad problemem śmieci w morzu – poprzez odwołanie się do ich indywidualnej odpowiedzialności.
W kwestii śmiecenia – czy dotyczy to wody, lasu, czy po prostu miejskich chodników – zaobserwować można podobny insight, którym ludzie usprawiedliwiają swoje zachowanie: inni i tak to robią, więc moje działania nie zrobią żadnej różnicy. Jest to zresztą typowe również dla innych problemów społecznych, np. odpowiedzialnej konsumpcji.
Hasło reklamy – „Your actions can make a difference” – zilustrowane jest graficznie poprzez zestawienie plastikowej reklamówki z podobnie wyglądającą meduzą. To odbiorca ma zadecydować, która z nich dryfowała będzie pod wodą.
Nazwa kampanii:
Sea difference
Nadawca:
Groupo Marques
Hasło kampani:
Your actions can make a difference
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

