Podwodna knajpa
Picie na morzu to śmiertelne niebezpieczeństwo. Szacuje się, że ponad połowa osób, które w Szwecji straciły życie wskutek wypadków łodzi, znajdowała się pod wpływem alkoholu.
By nakłonić konsumentów – i to w dość obrazowy sposób – do bycia trzeźwym na pokładzie każdej jednostki pływającej, szwedzki oddział Carlsberga sięgnął po niebanalne rozwiązanie. W pobliżu kurortu Smögen zainstalował na morskim dnie… w pełni wyposażony bar: z ladą, hokerami, kolorowym neonem oraz barmanem serwującym wyłącznie piwo bezalkoholowe.
Do podwodnej knajpy można było dostać się wyłącznie nurkując, co oprócz oczywistych walorów rozrywkowych niosło również pouczające przesłanie: to właśnie tu, na dnie morza kończą ci, którzy zamiast sięgnąć po piwo bezalkoholowe woleli sięgnąć po procenty.
Kampania Don’t Drink And Boat należy do działań z zakresu experiential marketing (marketingu angażującego) i złożyły się na nią printy, film, on-trade materials (w tym przypadku serwowane gościom „podwodne” piwo) oraz działania PR.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family