Podróże kulinarne po śmietnikach
Tym razem nie o rywalizację między kucharzami chodzi, nie o zwycięstwa, posady, nie o smaki, ani aromaty, ale o zrobienie posiłku z rzeczy znalezionych w śmietniku. Popularne telewizyjne programy dotyczące gotowania jeszcze nie miały szansy zmierzyć się z takim wyzwaniem.
Spot przygotowany w ramach kampanii Unemployed Chef’s Kitchen (Kuchnia bezrobotnego kucharza) oparty na formule programu kulinarnego uświadamia, że rośnie liczba portugalskich rodzin, których dotknął kryzys oraz bezrobocie. Kulinarną inspirację potrzebną do przygotowania obiadu ze składników znalezionych w śmietniku, uzupełniają między innymi słowa narratora – że sekretem jest wybranie składników możliwe najwcześniej z rana, czy że na nieaktualną datę ważności wybranych produktów "można przymknąć oko".
Celem kampanii przygotowanej na zlecenie Sociedade Civil Solidária jest zbiórka pieniędzy i realne wsparcie dla rodzin, których boleśnie dotknął kryzys gospodarczy.
Katarzyna Płaza
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem