Podróbki często trudno odróżnić od oryginału. Zafoliowane opakowania perfum mają loga znanych marek. Buty na pierwszy rzut oka wyglądają jak oryginalny produkt popularnych firm sportowych, a zegarki są łudząco podobne do tych reklamowanych przez gwiazdy show biznesu. I właśnie do tych przedmiotów odnosi się kampania „Terrorists” francuskiej organizacji Comite National Anti-Contrefacon (CNAC), która walczy z rynkiem podrabianych produktów.
Kreację przygotował paryski oddział agencji DraftFCB, który na serii plakatów pokazał uzbrojonych mężczyzn trzymających w rękach nieoryginalne perfumy, buty i zegarek.
Plakatom towarzyszy hasło: „Conterfeiting finances organized crime. It’s in the terrorists’ utmost interest for you to buy counterfeit products” („Podrabianie towarów przynosi zysk zorganizowanym grupom przestępczym. W ich interesie jest, żebyś kupował podróbki”).
K. Kukuła
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…