Podróbki często trudno odróżnić od oryginału. Zafoliowane opakowania perfum mają loga znanych marek. Buty na pierwszy rzut oka wyglądają jak oryginalny produkt popularnych firm sportowych, a zegarki są łudząco podobne do tych reklamowanych przez gwiazdy show biznesu. I właśnie do tych przedmiotów odnosi się kampania „Terrorists” francuskiej organizacji Comite National Anti-Contrefacon (CNAC), która walczy z rynkiem podrabianych produktów.
Kreację przygotował paryski oddział agencji DraftFCB, który na serii plakatów pokazał uzbrojonych mężczyzn trzymających w rękach nieoryginalne perfumy, buty i zegarek.
Plakatom towarzyszy hasło: „Conterfeiting finances organized crime. It’s in the terrorists’ utmost interest for you to buy counterfeit products” („Podrabianie towarów przynosi zysk zorganizowanym grupom przestępczym. W ich interesie jest, żebyś kupował podróbki”).
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli