Podróbki często trudno odróżnić od oryginału. Zafoliowane opakowania perfum mają loga znanych marek. Buty na pierwszy rzut oka wyglądają jak oryginalny produkt popularnych firm sportowych, a zegarki są łudząco podobne do tych reklamowanych przez gwiazdy show biznesu. I właśnie do tych przedmiotów odnosi się kampania „Terrorists” francuskiej organizacji Comite National Anti-Contrefacon (CNAC), która walczy z rynkiem podrabianych produktów.
Kreację przygotował paryski oddział agencji DraftFCB, który na serii plakatów pokazał uzbrojonych mężczyzn trzymających w rękach nieoryginalne perfumy, buty i zegarek.
Plakatom towarzyszy hasło: „Conterfeiting finances organized crime. It’s in the terrorists’ utmost interest for you to buy counterfeit products” („Podrabianie towarów przynosi zysk zorganizowanym grupom przestępczym. W ich interesie jest, żebyś kupował podróbki”).
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka