Jak szybko zorganizować pomoc w czasie klęski żywiołowej? Na doskonały pomysł wpadli organizatorzy akcji Flood Aid w czasie historycznej powodzi, która nawiedziła Australię na początku 2011 roku.
Aby ułatwić kontakt między osobami potrzebującymi pomocy, a tymi, które chcą przyłączyć się do akcji usuwania tragicznych skutków powodzi użyto serwisu społecznościowego. W mniej niż trzy dni grupa ochotników z różnych części świata stworzyła stronę FloodAid.com.au. Serwis stał się platformą pośredniczącą między wolontariuszami i ofiarami żywiołu.
Agencje Hamilton Creative oraz Clemenger BBDO poprzez akcję pod nazwą URL sprawiły, że serwis internetowy błyskawicznie stał się znany w całym kraju. Adres internetowy strony został przedstawiony w formie logo trafnie wystylizowanego na efekt podmycia przez wody powodzi. Następnie umieszczono go w różnych, dotkniętych powodzią, miejscach na terenie całego kraju. Dzięki temu potrzebujący bardzo szybko dowiedzieli o istnieniu tej przydatnej strony i mogli korzystać z pomocy oferowanej przez jej członków.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”