Jak szybko zorganizować pomoc w czasie klęski żywiołowej? Na doskonały pomysł wpadli organizatorzy akcji Flood Aid w czasie historycznej powodzi, która nawiedziła Australię na początku 2011 roku.
Aby ułatwić kontakt między osobami potrzebującymi pomocy, a tymi, które chcą przyłączyć się do akcji usuwania tragicznych skutków powodzi użyto serwisu społecznościowego. W mniej niż trzy dni grupa ochotników z różnych części świata stworzyła stronę FloodAid.com.au. Serwis stał się platformą pośredniczącą między wolontariuszami i ofiarami żywiołu.
Agencje Hamilton Creative oraz Clemenger BBDO poprzez akcję pod nazwą URL sprawiły, że serwis internetowy błyskawicznie stał się znany w całym kraju. Adres internetowy strony został przedstawiony w formie logo trafnie wystylizowanego na efekt podmycia przez wody powodzi. Następnie umieszczono go w różnych, dotkniętych powodzią, miejscach na terenie całego kraju. Dzięki temu potrzebujący bardzo szybko dowiedzieli o istnieniu tej przydatnej strony i mogli korzystać z pomocy oferowanej przez jej członków.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy