Podejmuj swoje De
Amerykańska kampania "Own Your C", która trwa od ponad 3 lat, początkowo miała zniechęcać nastolatków do palenia papierosów. Szybko jednak rozszerzyła swoją tematykę na bardziej ogólną motywację – do samodzielnego podejmowania decyzji i przewidywania ich konsekwencji. Akcja prowadzona głównie w internecie poprzez stronę internetową www.ownyourC.com oraz 5 spotów zrealizowanych w tzw. stylistyce MTV – kolorowej, pełnej humoru i dynamiki, pokazuje młodym ludziom, że wokół nich jest mnóstwo możliwości do wyboru i że z tego bogactwa różnorodności warto korzystać – świadomie, kreatywnie, i rozważnie.
Celem tych działań jest stworzenie społeczności identyfikującej się z ruchem Own Your C. Strona kampanii już jest bardzo popularna – młodzi internauci rozmawiają tam na forach o używkach, emocjach, zdrowiu, kulturze, muzyce, szkole i zachęcani są do zamieszczania zdjęć i filmów obrazujących skutki ich własnych wyborów, które z kolei stają się inspiracją do dyskusji.
Filmy reklamowe promują przyjaźń, altruizm, wspólnotowość, innowacyjność, radość, otwartość i pomysłowość – pokazują młodych ludzi, którzy dzielą się tym, co mają, wspólnie działają, razem spędzają czas i przyjaźnią się. Przypominają ponadczasowe wartości.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

