Podejmuj swoje De
Amerykańska kampania "Own Your C", która trwa od ponad 3 lat, początkowo miała zniechęcać nastolatków do palenia papierosów. Szybko jednak rozszerzyła swoją tematykę na bardziej ogólną motywację – do samodzielnego podejmowania decyzji i przewidywania ich konsekwencji. Akcja prowadzona głównie w internecie poprzez stronę internetową www.ownyourC.com oraz 5 spotów zrealizowanych w tzw. stylistyce MTV – kolorowej, pełnej humoru i dynamiki, pokazuje młodym ludziom, że wokół nich jest mnóstwo możliwości do wyboru i że z tego bogactwa różnorodności warto korzystać – świadomie, kreatywnie, i rozważnie.
Celem tych działań jest stworzenie społeczności identyfikującej się z ruchem Own Your C. Strona kampanii już jest bardzo popularna – młodzi internauci rozmawiają tam na forach o używkach, emocjach, zdrowiu, kulturze, muzyce, szkole i zachęcani są do zamieszczania zdjęć i filmów obrazujących skutki ich własnych wyborów, które z kolei stają się inspiracją do dyskusji.
Filmy reklamowe promują przyjaźń, altruizm, wspólnotowość, innowacyjność, radość, otwartość i pomysłowość – pokazują młodych ludzi, którzy dzielą się tym, co mają, wspólnie działają, razem spędzają czas i przyjaźnią się. Przypominają ponadczasowe wartości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu