logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Podejmuj swoje De
10.02.2005
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie

Podejmuj swoje De

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Amerykańska kampania "Own Your C", która trwa od ponad 3 lat, początkowo miała zniechęcać nastolatków do palenia papierosów. Szybko jednak rozszerzyła swoją tematykę na bardziej ogólną motywację – do samodzielnego podejmowania decyzji i przewidywania ich konsekwencji. Akcja prowadzona głównie w internecie poprzez stronę internetową www.ownyourC.com oraz 5 spotów zrealizowanych w tzw. stylistyce MTV – kolorowej, pełnej humoru i dynamiki, pokazuje młodym ludziom, że wokół nich jest mnóstwo możliwości do wyboru i że z tego bogactwa różnorodności warto korzystać – świadomie, kreatywnie, i rozważnie.

Celem tych działań jest stworzenie społeczności identyfikującej się z ruchem Own Your C. Strona kampanii już jest bardzo popularna – młodzi internauci rozmawiają tam na forach o używkach, emocjach, zdrowiu, kulturze, muzyce, szkole i zachęcani są do zamieszczania zdjęć i filmów obrazujących skutki ich własnych wyborów, które z kolei stają się inspiracją do dyskusji.

Filmy reklamowe promują przyjaźń, altruizm, wspólnotowość, innowacyjność, radość, otwartość i pomysłowość – pokazują młodych ludzi, którzy dzielą się tym, co mają, wspólnie działają, razem spędzają czas i przyjaźnią się. Przypominają ponadczasowe wartości.



Nazwa kampanii:
Own Your C
Czas:
2005.2.1
Nadawca:
Colorado State Tobacco Education & Prevention Partnership (STEPP)
Media:
Telewizja, internet, eventy, viral
Wykonawca:
Cactus
Adresaci:
Młodzież amerykańska
Hasło kampani:
Share, Influence, Connect. Own Your Choices





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek