Ta ciekawa kampania pod hasłem „Podaj pomocną dłoń naturze” („Give a hand to wildlife”) z początku 2007 roku nominowana była do nagrody na festiwalu reklamowym w Cannes. Została wykonana dla Szwajcarskiego oddziału WWF przez miejscową filię agencji Saatchi&Saatchi. Autorem malunków dłoni (wykonanych naprawdę, nie w Photoshopie) jest Guido Daniele.
Dosłowne zobrazowanie hasła i pomysłu na tę kampanię przypomina o tym, że człowiek także jest częścią Natury i jest mu ona, przynajmniej fizycznie, bliska. Z tego też powodu, nadal powinien czuć się za nią odpowiedzialny.
opr. mateoosz
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona