Ta ciekawa kampania pod hasłem „Podaj pomocną dłoń naturze” („Give a hand to wildlife”) z początku 2007 roku nominowana była do nagrody na festiwalu reklamowym w Cannes. Została wykonana dla Szwajcarskiego oddziału WWF przez miejscową filię agencji Saatchi&Saatchi. Autorem malunków dłoni (wykonanych naprawdę, nie w Photoshopie) jest Guido Daniele.
Dosłowne zobrazowanie hasła i pomysłu na tę kampanię przypomina o tym, że człowiek także jest częścią Natury i jest mu ona, przynajmniej fizycznie, bliska. Z tego też powodu, nadal powinien czuć się za nią odpowiedzialny.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Nikt nie planuje zostać uchodźcą