Ta ciekawa kampania pod hasłem „Podaj pomocną dłoń naturze” („Give a hand to wildlife”) z początku 2007 roku nominowana była do nagrody na festiwalu reklamowym w Cannes. Została wykonana dla Szwajcarskiego oddziału WWF przez miejscową filię agencji Saatchi&Saatchi. Autorem malunków dłoni (wykonanych naprawdę, nie w Photoshopie) jest Guido Daniele.
Dosłowne zobrazowanie hasła i pomysłu na tę kampanię przypomina o tym, że człowiek także jest częścią Natury i jest mu ona, przynajmniej fizycznie, bliska. Z tego też powodu, nadal powinien czuć się za nią odpowiedzialny.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia