„Poczuj. Szanuj. Póki są…” to kampania zorganizowana przez Fundację Komunikacji Społecznej wraz z Fundacją Nasza Ziemia i PTK Centertel, operatorem sieci Idea (dziś Orange) w ramach programu „Idea dla Ziemi”. Kampania skierowana była do młodzieży w wieku 16 -21 lat i miała zachęcić do zachowań przyjaznych parkom narodowym. Jej celem było wzmocnienie zrozumienia i poszanowania zasad obowiązujących na terenach chronionych. Kampania, poprzez przykład obszarów objętych ochroną, propagowała proekologiczne postawy na co dzień.
Zarówno środki wyrazu, jak i media reklamowe dostosowano do gustów adresatów akcji: utwór propagujący akcję nagrał hip-hopowy artysta Człowiek Nowej Ery, spoty pojawiają się zarówno w MTV, jak i w młodzieżowej Radiostacji, a powierzchni reklamowej użyczyli "Cosmopolitan", AMS i Outdoor.
Patronem honorowym kampanii było Ministerstwo Środowiska. Badania do kampanii sponsorowało i konsultowało SMG/KRC Media Polska.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom