„Poczuj. Szanuj. Póki są…” to kampania zorganizowana przez Fundację Komunikacji Społecznej wraz z Fundacją Nasza Ziemia i PTK Centertel, operatorem sieci Idea (dziś Orange) w ramach programu „Idea dla Ziemi”. Kampania skierowana była do młodzieży w wieku 16 -21 lat i miała zachęcić do zachowań przyjaznych parkom narodowym. Jej celem było wzmocnienie zrozumienia i poszanowania zasad obowiązujących na terenach chronionych. Kampania, poprzez przykład obszarów objętych ochroną, propagowała proekologiczne postawy na co dzień.
Zarówno środki wyrazu, jak i media reklamowe dostosowano do gustów adresatów akcji: utwór propagujący akcję nagrał hip-hopowy artysta Człowiek Nowej Ery, spoty pojawiają się zarówno w MTV, jak i w młodzieżowej Radiostacji, a powierzchni reklamowej użyczyli "Cosmopolitan", AMS i Outdoor.
Patronem honorowym kampanii było Ministerstwo Środowiska. Badania do kampanii sponsorowało i konsultowało SMG/KRC Media Polska.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku