Pocztówki znad krawędzi
Czarno-biały kajobraz po katastrofie. W zdewastowaną przestrzeń wpisano samotne sylwetki ocalałych. Jeden drobny ruch ręki odkrywa kolejny szczegół – znak czerwonego krzyża na kombinezonie jednej z postaci. Niemal retorycznie brzmi hasło „Do you feel a sudden surge of hope?” ("Czy czujesz nagły przypływ nadziei?").
Nadawcą kampanii jest Czerwony Krzyż ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Opracowane przez agencję Y&R z Dubaju pocztówki zostały wysłane do obecnych i potencjalnych darczyńców organizacji, a także szerszej dystrubuowane by zachęcić do współpracy nowych wolontariuszy. Dwie wersje tej samej grafiki różnią się między sobą tylko jednym (wyciąganym na papierowym pasku) elementem: czerwonym krzyżem, który zasadniczo zmienia wymowę zdjęcia.
Kreację przygotowano w ramach kampanii wizerunkowej Czerwonego Krzyża. Jej celem jest wyjaśnienie odbiorcom roli jaką ta międzynarodowa organizacja odgrywa w walce z następstwami kataklizmów i zachęcenie do pomagania w jej działaniach, zarówno rzeczowego czy finansowego, jak i wsparcia wolontariackiego.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy