logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Początki i rozwój polskiego PR
26.02.2016
Tematy: Wydarzenia

Początki i rozwój polskiego PR



Razem z przemianami politycznymi i gospodarczymi w Polsce na początku lat 90. pojawił się także profesjonalny PR. Podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 w Rzeszowie zaprezentowana zostanie książka opisująca początki i lata rozwoju branży PR w Polsce.

Jak opisują autorzy, na początku lat 90. specjaliści od komunikacji pracowali bez użycia internetu oraz telefonii komórkowej. Umowy z zagranicznymi klientami były zawierane telefonicznie, ale konieczne było np. łączenie przez telefonistkę. Artykuły prasowe przechowywano wtedy jako wycinki z gazet, dlatego dużą zmianą była pierwsza, cyfrowa archiwizacja informacji. Branży nie było w spisie zawodów, dlatego jedną z pierwszych polskich agencji Public Relations zarejestrowano jako „handel obnośny i obwoźny”. Globalna sieć i inne technologiczne wynalazki zmieniły nie tylko PR, ale także prasę oraz samo myślenie o sposobie tworzenia i przekazywania informacji.

Kongres odbędzie się 21-22 kwietnia. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek