logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Po wiadomościach
06.09.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Kanada, Stany Zjednoczone, Kultura i sztuka, Organizacje pozarządowe / NGO

Po wiadomościach

Po wiadomościach


Z okazji 40. rocznicy istnienia organizacji pozarządowej Humanity and Inclusion (dawniej Handicap International) powstał film z jednej strony podsumowujący działalność tej instytucji, z drugiej – stanowiący rodzaj gorzkiej refleksji nad kondycją współczesnych mediów w szczególności, a kultury w ogóle.

Nasza uwaga koncentruje się na kryzysach nękających świat (wojnach, klęskach żywiołowych) jedynie przez krótki czas – w zasadzie tyle, ile trwają główne wydania wiadomości. Później tragedie bliźnich znikają z naszego pola widzenia. Co niestety, nie oznacza, że znikają w ogóle. Tylko dzięki działalności takich organizacji jak Humanity and Inclusion, pracujących tak długo, jak jest to konieczne, „znikający” a następnie „niewidzialni” potrzebujący otrzymują stosowne wsparcie i pomoc.

https://video.adsoftheworld.com/ufj14hqp11tywnbsicaylckgnuy8.mp4

Kampania została przygotowana na aż trzy rynki: francuski, kanadyjski oraz amerykański. We Francji film był emitowany w wersji 3D.

NGO Stany Zjednoczone film kultura Kanada social media komunikacja Francja dziennikarstwo media popkultura pomoc humanitarna 3D


Nazwa kampanii:
After The News
Czas:
2023.8
Nadawca:
Humanity & Inclusion (formerly Handicap International)
Media:
film
Wykonawca:
Strike, Paris, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek