Na początku kwietnia ruszyła outdoorowa odsłona kampanii „Kocham mamę i tatę po równo… nawet po rozwodzie” (tu można obejrzeć jej spot reklamowy) przygotowanej przez Fundację Akcja we współpracy z firmą AMS. Patronat nad kampanią objęła Pełnomocnik ds. Równego Statusu Minister Elżbieta Radziszewska.
Kampania ma na celu uwrażliwienie rodziców przeżywających kryzys rodzinny na fakt, że w tak trudnych chwilach dziecko potrzebuje kontaktu z obojgiem z nich. Specjaliści są zgodni – rozwodom w Polsce zbyt często towarzyszy bezkompromisowa walka o dzieci, tę sytuację organizatorzy kampanii chcą zmienić. Akcja jest częścią działań fundacji zmierzających do popularyzacji planów wychowawczych i wspólnej opieki po rozwodzie.
Bilbordy i citylighty można zobaczyć na ulicach Warszawy, Bytomia, Chorzowa, Czeladzi, Gliwic, Katowic, Mysłowic, Rudy Śląskiej, Świętochłowic, Tarnowskich Gór, Tych, Zabrza, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, a także mniejszych miejscowości: Janek, Piaseczna i Raszyna.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz