Nietypową kampanię, jak na akcje o adopcji zwierząt pokazujące zazwyczaj smutek i nieszczęście, przygotowała w październiku 207 roku kanadyjska agencja Leo Burnett dla Toronto Humane Society. Przyjazne kolorowe ilustracje kampanii „Adopt a new life” pokazują, jakie korzyści zyska osoba decydująca się na przygarnięcie zwierzęcia – kampania skoncentrowana jest na odbiorcy i jego potrzebach, a nie na tragicznym losie zwierząt. Badania pokazują, że obecność zwierząt w domu uszczęśliwia ich właścicieli i wpływa pozytywnie na samopoczucie domowników, i na tym skupili się twórcy kampanii (Badania naukowe dowodzą, że moje spanie przez cały dzień podnosi statystyczną długość Twojego życia; Starożytne cywilizacje otaczały koty czcią. Ja zadowolę się uściskiem; Zapewniam Ci dostęp do świeżego powietrza; Zmień życie zwierzaka na lepsze. A może do działa w drugą stronę?; To właśnie z dla nas ludzie mają kolana).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki
-
11.09.2023
Nikt nie planuje zostać uchodźcą