Nietypową kampanię, jak na akcje o adopcji zwierząt pokazujące zazwyczaj smutek i nieszczęście, przygotowała w październiku 207 roku kanadyjska agencja Leo Burnett dla Toronto Humane Society. Przyjazne kolorowe ilustracje kampanii „Adopt a new life” pokazują, jakie korzyści zyska osoba decydująca się na przygarnięcie zwierzęcia – kampania skoncentrowana jest na odbiorcy i jego potrzebach, a nie na tragicznym losie zwierząt. Badania pokazują, że obecność zwierząt w domu uszczęśliwia ich właścicieli i wpływa pozytywnie na samopoczucie domowników, i na tym skupili się twórcy kampanii (Badania naukowe dowodzą, że moje spanie przez cały dzień podnosi statystyczną długość Twojego życia; Starożytne cywilizacje otaczały koty czcią. Ja zadowolę się uściskiem; Zapewniam Ci dostęp do świeżego powietrza; Zmień życie zwierzaka na lepsze. A może do działa w drugą stronę?; To właśnie z dla nas ludzie mają kolana).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół