Trzy plakaty przedstawiają komunikat dotyczący spożywania alkoholu zapisany rozmytą czcionką, literki unoszą się na tafli przywołując na myśl obraz widziany po nadmiernym spożyciu alkoholu. Kampania przygotowana przez agencję TBWA z Londynu pod hasłem „Talk now and avoid problems later” („Rozmawiaj teraz i uniknij problemów później”) ma na celu zwiększenie świadomości na temat spożywania napojów wysokoprocentowych i zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej organizacji Drinkaware, która zajmuje się problemem kultury picia i minimalizowania związanych z tym zagrożeń.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy