Trzy plakaty przedstawiają komunikat dotyczący spożywania alkoholu zapisany rozmytą czcionką, literki unoszą się na tafli przywołując na myśl obraz widziany po nadmiernym spożyciu alkoholu. Kampania przygotowana przez agencję TBWA z Londynu pod hasłem „Talk now and avoid problems later” („Rozmawiaj teraz i uniknij problemów później”) ma na celu zwiększenie świadomości na temat spożywania napojów wysokoprocentowych i zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej organizacji Drinkaware, która zajmuje się problemem kultury picia i minimalizowania związanych z tym zagrożeń.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa