Czy widok oplutej przez niemowlę kaszką mamy jest ważny dla kogokolwiek poza rodzicami dziecka? Okazuje się, ze tak, szczególnie, gdy jedzenia jest tak mało, że średnio 6% niemowląt umiera z głodu podczas swojego pierwszego miesiąca życia. Taka sytuacja ma miejsce między innymi na Wybrzeżu Kości Słoniowej i w Sierra Leone.
Właśnie te dwa kraje zostały wybrane przez włoską organizację pozarządową Soleterre ONLUS, jako beneficjenci prowadzonej kampanii mającej podnieść poziom świadomości Włochów o sytuacji w tej części świata. Zajmującą się zarówno walką o respektowanie praw człowieka jak i bezpośrednim wsparciem edukacyjnym, zdrowotnym i żywieniowym organizacja ma zamiar zebrać w ten sposób środki na projekty pomocowe prowadzone w tych krajach.
Ogni Bambino Dovrebbe Poter Fare Il Bambino – „Każde dziecko ma prawo zachowywać się jak dziecko” – prowadzona pod tym hasłem kampania stworzona przez mediolańską agencję JWT została nagrodzona trzecim miejscem w tegorocznym rozdaniu nagród ACDI we Włoszech.
Kampania odwołuje się do uciążliwego elementu rodzicielstwa, znanego zapewne każdej mamie i tacie z Europy, Stanów Zjednoczonych, czy innego rejonu niezagrożonego głodem. Wielu rodziców z tych krajów nieraz pomstowało na konieczność wycierania się z wyplutych kaszek ich dzieci. Co jednak, gdy nie ma czym wymiotować, a każdy kęs pożywienia jest na wagę złota?
Wielokanałowa kampania odwołuje się do codzienności, aby zwrócić uwagę jak inna może być ona dla różnych ludzi.Czasem to, co jest problemem dla jednych, może okazać się marzeniem dla drugich.
A. Dudkowski
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii