logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Plastik, wszędzie plastik
29.08.2023
Tematy: Akcje, Kampanie, Turcja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Plastik, wszędzie plastik



Rocznie do mórz i oceanów trafiają takie ilości plastiku, że ryby w nich żyjące właściwie są już częściowo plastikowe. Co gorsza, wiele osób w ogóle nie zdaje sobie z tego sprawy.

Twórcy kampanii społecznej, zrealizowanej na zamówienie tureckiego Ministerstwa Środowiska, Urbanizacji i Zmian Klimatu (Republic of Türkiye Ministry of Environment, Urbanisation and Climate Change), sięgnęli po ryzykowny ale mocno dający do myślenia chwyt. Pokazali, co by było, gdyby plastikowe ryby były uważane za coś zupełnie zwykłego. Efektem jest szokujący, ale równocześnie hipnotyzujący film, sugestywnie ukazujący rzeczywistość, w której za normę traktowana jest totalna aberracja:

https://video.adsoftheworld.com/iqi2yqh5f0ahfjd9iwwkz1wntrs1.mp4

Więcej na temat zanieczyszczeń wód m.in. plastikiem i mikroplastikiem można przeczytać TUTAJ.

zdrowie Ekologia i środowisko film konsumpcjonizm plastik konsumenci oceany ryby morza wody Turcja 360° medium campaign


Nazwa kampanii:
Let's Change Before Our World Changes
Czas:
2023.8
Nadawca:
Republic of Türkiye Ministry of Environment, Urbanisation and Climate Change
Media:
film, 360° medium campaign
Wykonawca:
Andbrand, Istanbul, Türkiye





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek