Plastik jest fantastik
Droga Ziemio, gratulacje! 16 września bieżącego roku odbył się najbardziej udany Światowy Dzień Sprzątania (World Cleanup Day) w historii – wzięło w nim udział aż 195 krajów z całego globu.
Estońska agencja Optimist Creative miała za zadanie rozreklamować inicjatywę w tygodniach poprzedzających wydarzenie (start kampanii nastąpił w lipcu) i podeszła do tego zadania w niebanalny sposób. Zaprosiła chętnych z całego świata, by dzielili się swoimi satyrycznymi rymowankami, podkreślającymi absurd „używania” plastiku przez dziką przyrodę. Najlepsze pomysły zostały następnie przekształcone w kolorowe ilustracje, opatrzone hasłem „Sarkazm jest trudny do uchwycenia. W przeciwieństwie do śmieci”. Na kampanię Plastic is Fantastic ostatecznie złożyły się cztery poniższe printy (w wersji analogowej i cyfrowej):
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich