logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Plasterki na serce
23.03.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Korea Południowa, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Plasterki na serce



Tysiące lekarzy i pielęgniarek od ponad roku walczy z pandemią koronawirusa. Wielu z nas chciałoby im podziękować za heroiczny wysiłek, ale przecież nie mają czasu, by te sygnały odebrać i odczytać. Twórcy południowokoreańskiej kampanii społecznej The Cheering Bandage Campaign znaleźli na to sposób. Najpierw za pomocą Facebooka zebrali hasła, które użytkownicy chcieliby przekazać pracownikom służby zdrowia, a następnie wydrukowali je na plastrach, które lekarze i pielęgniarki przyklejają na rany i odciski, jakie na ich twarzach pozostawiają używane godzinami specjalistyczne maski ochronne i gogle.

Dzięki Cheering Bandage campaign udało się przekazać personelowi medycznemu 1 530 różnych podziękowań na aż 400 000 plasterków. Na rany, ale też – a może przede wszystkim – na serce. Zapis całej akcji można obejrzeć na filmie poniżej:

zdrowie Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie lekarze COVID19 pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 Korea Południowa pielęgniarki


Nazwa kampanii:
The Cheering Bandage
Czas:
2021.2.9
Media:
experimental
Wykonawca:
Innocean Worldwide, Seul, Korea Południowa





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek