logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  03.09.2013

Plakat na ukos



Niewyróżniające się stroną wizualną plakaty zwracają jednak uwagę – sposobem ich powieszenia.

Droga do sklepu, szkoły lub miejsca pracy dla niektórych bywa długa i uciążliwa, a można by ją w prosty sposób skrócić i ułatwić. Zwłaszcza gdyby istniały odpowiednie ku temu środki, których wprowadzenie w życie nie jest sprawą trudną do zrealizowania.

Brazilian Institute of the Rights of People With Disability (IBDD) stworzyło kampanię „Wheelchair” ("Wózek inwalidzki"), która ma na celu zwrócenie uwagi na brak odpowiedniej infrastruktury dla niepełnosprawnych w miejscach publicznych. Jak wynika z samego hasła akcji „Simple solutions can improve the lives of many people” („Proste rozwiązania mogą ulepszyć życie wielu ludzi. Odwiedź www.ibdd.com.br i dowiedz się jak pomóc”), nie trzeba wprowadzać gruntownych przemian, aby ułatwić życie niepełnosprawnych. Wystarczy korzystanie z prostych rozwiązań oraz przypominanie o obecności osób poruszających się na wózkach. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zainteresować danym zagadnieniem, plakaty zostały przywieszone na ukos.

IBDD jest organizacją, która zajmuje się sprawami osób niepełnosprawnych i wspiera ich aktywny udział w życiu społecznym.

Julia Dybiec


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wheelchair
Czas:
2013.7.1 - 2013.7.31
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Brazilian Institute of the Rights of People With Disability (IBDD)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Giacometti (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Wszystkie osoby, które mogłyby się przyczynić do ulepszenia sytuacji społecznej osób niepełnosprawnych
Hasło kampani:
Simple solutions can improve the lives of many people. Visit www.ibdd.com.br and know how to help. (Proste rozwiązania mogą ulepszyć życie wielu ludzi. Odwiedź www.ibdd.com.br i dowiedz się jak pomóc)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 09.08.2022

    Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek