Plakat na ukos
Niewyróżniające się stroną wizualną plakaty zwracają jednak uwagę – sposobem ich powieszenia.
Droga do sklepu, szkoły lub miejsca pracy dla niektórych bywa długa i uciążliwa, a można by ją w prosty sposób skrócić i ułatwić. Zwłaszcza gdyby istniały odpowiednie ku temu środki, których wprowadzenie w życie nie jest sprawą trudną do zrealizowania.
Brazilian Institute of the Rights of People With Disability (IBDD) stworzyło kampanię „Wheelchair” ("Wózek inwalidzki"), która ma na celu zwrócenie uwagi na brak odpowiedniej infrastruktury dla niepełnosprawnych w miejscach publicznych. Jak wynika z samego hasła akcji „Simple solutions can improve the lives of many people” („Proste rozwiązania mogą ulepszyć życie wielu ludzi. Odwiedź www.ibdd.com.br i dowiedz się jak pomóc”), nie trzeba wprowadzać gruntownych przemian, aby ułatwić życie niepełnosprawnych. Wystarczy korzystanie z prostych rozwiązań oraz przypominanie o obecności osób poruszających się na wózkach. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zainteresować danym zagadnieniem, plakaty zostały przywieszone na ukos.
IBDD jest organizacją, która zajmuje się sprawami osób niepełnosprawnych i wspiera ich aktywny udział w życiu społecznym.
Julia Dybiec
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów