logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Plakat na ukos
03.09.2013
Tematy: Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z wykluczeniem społecznym

Plakat na ukos



Niewyróżniające się stroną wizualną plakaty zwracają jednak uwagę – sposobem ich powieszenia.

Droga do sklepu, szkoły lub miejsca pracy dla niektórych bywa długa i uciążliwa, a można by ją w prosty sposób skrócić i ułatwić. Zwłaszcza gdyby istniały odpowiednie ku temu środki, których wprowadzenie w życie nie jest sprawą trudną do zrealizowania.

Brazilian Institute of the Rights of People With Disability (IBDD) stworzyło kampanię „Wheelchair” ("Wózek inwalidzki"), która ma na celu zwrócenie uwagi na brak odpowiedniej infrastruktury dla niepełnosprawnych w miejscach publicznych. Jak wynika z samego hasła akcji „Simple solutions can improve the lives of many people” („Proste rozwiązania mogą ulepszyć życie wielu ludzi. Odwiedź www.ibdd.com.br i dowiedz się jak pomóc”), nie trzeba wprowadzać gruntownych przemian, aby ułatwić życie niepełnosprawnych. Wystarczy korzystanie z prostych rozwiązań oraz przypominanie o obecności osób poruszających się na wózkach. Aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zainteresować danym zagadnieniem, plakaty zostały przywieszone na ukos.

IBDD jest organizacją, która zajmuje się sprawami osób niepełnosprawnych i wspiera ich aktywny udział w życiu społecznym.

Julia Dybiec



Nazwa kampanii:
Wheelchair
Czas:
2013.7.1 - 2013.7.31
Nadawca:
Brazilian Institute of the Rights of People With Disability (IBDD)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Giacometti (Rio de Janeiro)
Adresaci:
Wszystkie osoby, które mogłyby się przyczynić do ulepszenia sytuacji społecznej osób niepełnosprawnych
Hasło kampani:
Simple solutions can improve the lives of many people. Visit www.ibdd.com.br and know how to help. (Proste rozwiązania mogą ulepszyć życie wielu ludzi. Odwiedź www.ibdd.com.br i dowiedz się jak pomóc)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek