7 / 11
Pierwszymi osobami, które zauważają guzki nowotworowe w piersiach kobiet są często osoby trzecie – mężowie, partnerzy. Z myślą o nich czeska organizacja Breast Unit Prague stworzyła specjalne, termoaktywne plakaty zmieniające zabarwienie pod wpływem ciepła. „W stanie spoczynku” są one całkowicie różowe, po dotknięciu dłońmi pojawia się na nich kobiecy biust. Kreację świetnie dopełnia dwuznaczne hasło „Touch them to ensure that they don’t disappear” (Dotykaj ich, aby upewnić się, że nie znikną).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii