Plakat dla mężczyzn z piersiową niespodzianką
Wystarczy położyć dłonie w odpowiednim miejscu aby różowe tło zamieniło się w damski biust. Breast Unit Prague, czeska organizacja walcząca z rakiem, przygotowała interaktywne plakaty, wydrukowane termoaktywnym atramentem – zmieniającym zabarwienie pod wpływem ciepła, aby propagować ideę regularnego badania piersi.
Autorzy kampanii wykorzystali w swojej kreacji fakt, że pierwszymi osobami, które zauważają guzki nowotworowe w piersiach kobiet są często osoby trzecie – zazwyczaj mężowie, partnerzy. Interaktywny plakat zachęca do dotykania i przekonuje do powtarzania tej czynności w życiu codziennym. Przekaz dopełnia hasło: “Touch them to ensure that they don’t disappear." (Dotykaj ich, aby upewnić się, że nie znikną). Realizacja lekko traktuje trudną tematykę, przez co być może odbiorcy chętniej zainteresują się reklamą, a dzięki interaktywnej formie – zaangażują się i zapamiętają przekaz.
Kierowaną głównie do mężczyzn kampanię, pokazywaną w miejscach przez nich uczęszczanych, przygotowała czeska agencja reklamowa Leagas Delaney Prague.
Adam Kolasa
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom