Plakat dla mężczyzn z piersiową niespodzianką
Wystarczy położyć dłonie w odpowiednim miejscu aby różowe tło zamieniło się w damski biust. Breast Unit Prague, czeska organizacja walcząca z rakiem, przygotowała interaktywne plakaty, wydrukowane termoaktywnym atramentem – zmieniającym zabarwienie pod wpływem ciepła, aby propagować ideę regularnego badania piersi.
Autorzy kampanii wykorzystali w swojej kreacji fakt, że pierwszymi osobami, które zauważają guzki nowotworowe w piersiach kobiet są często osoby trzecie – zazwyczaj mężowie, partnerzy. Interaktywny plakat zachęca do dotykania i przekonuje do powtarzania tej czynności w życiu codziennym. Przekaz dopełnia hasło: “Touch them to ensure that they don’t disappear." (Dotykaj ich, aby upewnić się, że nie znikną). Realizacja lekko traktuje trudną tematykę, przez co być może odbiorcy chętniej zainteresują się reklamą, a dzięki interaktywnej formie – zaangażują się i zapamiętają przekaz.
Kierowaną głównie do mężczyzn kampanię, pokazywaną w miejscach przez nich uczęszczanych, przygotowała czeska agencja reklamowa Leagas Delaney Prague.
Adam Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem