„Pitu pitu” o niespodziankach w stolicy
W dni parzyste tylko autobusy linii nieparzystych, a w wypożyczalni zamiast rowerów miejskich buty w rozmiarach 36 do 42.
Trwa kampania społeczna stołecznego ratusza, która zachęca do rozliczenia w Warszawie podatku dochodowego PIT. 1 kwietnia w warszawskiej komunikacji miejskiej – metrze, tramwajach, autobusach i SKM oraz klubach fitness i lokalnych mediach, pojawiły się krótkie spoty i reklamy prezentujące nietypowe komunikaty dotyczące funkcjonowania miasta, np. "W dni parzyste na trasie Wilanów-Centrum kursować będą tylko autobusy linii nieparzystych"; "W piątki metro zatrzymywać się będzie tylko na stacjach na literę P."; "Wypożyczalnie rowerów miejskich zostaną zastąpione wypożyczalniami butów marszowych w rozmiarach od 36 do 42".
W akcję włączyła się również Prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz, która na swoim profilu na Facebooku informowała 1 kwietnia o purnonsensowych zmianach w funkcjonowaniu komunikacji i infrastruktury rekreacyjnej stolicy. Za pomocą własnych kanałów social media, temat promował również ZTM oraz Urząd Miasta.
Był to teaser kampanii stołecznego ratusza, emitowany jeszcze przez 7 dni. 9 kwietnia wystartował reveal, ujawniający, że jest to kampania społeczna "Bez PITU PITU". Akcja ma w efekcie zachęcić wszystkich, którzy nie rozliczają w Warszawie PITów, do przyłączenia się do grona stołecznych podatników.
Chcieliśmy zaintrygować mieszkańców Warszawy informacjami o nietypowych zmianach w funkcjonowaniu miasta – mówi Robert Zydel, dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy. Zamierzaliśmy w ten sposób pokazać, że "BEZ PITU PITU" wygodne życie warszawiaków nie byłoby możliwe. Liczymy, że oparta na wyrazistych hasłach kampania, wywoła społeczną dyskusję na ten temat i zmobilizuje do przyłączenia się do grona stołecznych podatników – dodaje.
10-sekundowe spoty będą emitowane do 30 kwietnia w warszawskiej komunikacji miejskiej – metrze, tramwajach, autobusach i SKM oraz w klubach fitness za pośrednictwem Benefit TV. Kampania jest wsparta reklamami w stołecznych wydaniach Naszego Miasta i Gazety Wyborczej. Zaplanowano również działania w Internecie na stronie um.warszawa.pl oraz w oficjalnych kanałach social media ratusza. Akcja jest wspierana działaniami public relations.
Za kreację, produkcję i kompleksową komunikację kampanii odpowiada agencja Allegro. Zarekomendowane przez agencję media zostały zakupione przez Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie